Lillsmurfen berättar

Friday, December 09, 2005

Ännu en helg!!!!



TJOO ALLIHOPA!
Idag är det fredagen den 9/12 och klockan är 15.07 på eftermiddagen.
Jag har idag inte gjort så mycket mer än att mellan kl. 08.30 och 12.20 så var jag i skolan och annars har jag bara varit hemma och väntat på att få min meducin jag får en gång i månaden.
Den heter Aredia och hjälper mitt skellett att bli starkare eftersom jag har benskörhet.
Men nu har min behandling äntligen startat så nu sitter jag och får meducin medans jag sitter vid dartorn och skriver i min blogg.
Jag har dem senaste veckorna varit dålig på att skriva i min blogg men jag ska skärpa mig.
Jag lovar!!!!!
Ja va kan jag berätta mera jo att imorgon ska jag åka till en kompis och sova över till på söndag.
Det ska bli jätte roligt tycker jag och vem vet vi kanske drar ut och festar.
Om inte så ska vi väl ha en mys kväll antar jag, jag vet inte riktigt eftersom vi inte har bestämt så mycket ännu.
Nä men nu har jag nog skrivit klart för idag men jag lovar att vi hörs snarast igen.
Jag har bara en sak till att säga er alla HA NU EN RIKTIGT TREVLIG HELG OCH ETT TREDJE ADVENT så hörs vi.

1 Comments:

  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home