Lillsmurfen berättar

Friday, December 02, 2005

Helg igen!!!



TJOOO ALLIHOPA!
Idag är det fredagen den 2/12 och klockan har hunnit blivit 11.07 på morgonen.
Jag sitter just nu på min datalektion och skriver lite i min blogg.
Nu ska jag berätta vad jag ska göra i helgen.
Jo i helgen så ska ja till min pappa där jag bara bor varanan helg för mina föräldrar är skilda.
Imorgon så ska min pappa, mina två syskon och jag gå på julmarknad på Skansen.
Min kompis Stene ska också kanske hänga med oss.
Jag gillar att gå på julmarknaden där för att det luktar så gått om allt man kan köpa där plus att det är som i förr i tiden när man gick på julmarknad.
Sen på söndagen så hade jag tänkt att ta en riktigt långpromenad med min hund Silja i HAGAPARKEN om vädret tillåter det.
Annars ska jag väl inte göra så mycket mer än att slappa och ta det lugnt.
Jag ska också umgås med min pappa som jag inte träffar lika mycket som jag träffar mamma,
eftersom jag bor tillsammans med mamma i våran stora lägenhet som är helt handikappanpassad.
Ja det var väl det som är aktuellt och händer mig just nu denna helg.
Med det har jag bara en sak till och säga till er alla.
HA EN RIKTIG TREVLIG HELG OCH EN TREVLIG ANDRA ADVENT!!
Med vänlig hälsningar Johanna

2 Comments:

  • At 3:57 AM, Blogger Malin said…

    Vad härligt du beskriver julmarknad!!!!
    Jag blev genast sugen att oxå gå på en...
    Hoppas min barn gillar det lika mycket som du verkar göra...
    Ha en skön helg!!!

     
  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home