Lillsmurfen berättar

Tuesday, December 13, 2005

Lucia!!!!



Tjoo allihopa!
Idag är den 13/12 och klockan är 18.07 på kvällen.
Lucia idag vilket innebär att många av er har nog sett ett luciatåg någon gång under dagen.
Det har jag också gjort, det är ju en tradition att ha luciatåg ialla fall i Sverige.
Jag såg alltså luciatåg i skolan idag och det var jätte fint tycker jag med vackra sånger av jätteduktiga elever från min skola.
Sen på från kl. 11.00 - 14.00 så spelade vi på riksgymnasiet i min skola innebandytunering hela dagen och hur den gick ska vi inte prata.
Det gick rent av åt helvete för mitt lag som kom ända till finalen och dit gick det bra men sen, gick det bara nerför för oss.
Med andra ord så förlorade vi om ni nu måste veta det.
Men annars har det väl varit en okey dag i skolan tycker jag.
Imorgon då är det en helt vanlig dag i skolan för mig vilket innebär att jag börjar kl. 09.20 och slutar kl. 16.05 på eftermiddagen.
Men det känns okey för nu är vi på slut tampen för om exakt en vecka så har jag jullov bid den här tiden på kvällen.
Men det var väl det jag hade på hjärtat men jag har bara en sak till att säga.
HA EN FORTSATT TREVLIG LUCIAKVÄLL SÅ HÖRS VI SNART IGEN!!!
Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home