Lillsmurfen berättar

Monday, February 27, 2006

Sportlov dag 1!!!

Tjaba allihopa!
I dag är det måndagen den 27/2-06 och klockan är 17.38 på sena eftermiddagen.
Just nu sitter jag vid darton och skriver i min blogg, vid min sida sitter min kompis och granne Sofia och håller mig sällskap.
Vad har hänt i dag då???
Jo i dag har jag varit på träffis och umgås lite med polarna där.
Det hände inte så mycket specielt där mer än att det var några busungar som kastade bollar på mig.
Inga hårda som tur va!!! HIHIHI!!! :)
Jag var på träffis mellan kl. 12.00 - 15.30 ca.
Ni som inte vet vad träffis är så är det en ungdomsgård för rörelsehindrade barn och ungdomar.
Dom brukar igentligen bara ha öppet eftermiddagar men eftersom vi i sthlm har sportlov nu så har dom öpper mellan kl. 09.30 - 15.30 istället.
Jag rekomenderar verkligen att titta förbi´där om ni är rörelsehindrade så att säga.
Andra ungdomar får tyvärr inte vara där.
Ja och snart är det dags för mig att käka middag.
I dag blir det kykling med ris till middag.
Gott, börjar bli hungrig nu.
Imorgon ska jag också till träffis och hänga med polarna.
Vad ska ni mina bloggvänner göra imorgon???
Något förslag på vad jag kan göra resten av veckan.
Isåna fall maila mig på: Delfin_jojon@hotmail.com och berätta.
Är öppen för förslag.
Annars var det väl inget mer som har hänt idag.
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home