Lillsmurfen berättar

Wednesday, February 22, 2006

Tjooo allihopa!
I dag är det osdagen den 22/2 och klockan är 18.12 på kvällen.
Just nu sitter jag inne på msn och chattar lite med kompisarna.
Men jag var tvungen att ta en liten paus och skriva några rader i min blogg.
Jag kom hem kl. 16.45 från skolan i dag så min dag har varit väldigt lång.
Känner det i huvudet för jag är jättehängig i min kropp.
Men att sitta på msn det orkar man alltid.
:) HI HI HI!!!
Men vad har hänt i dag?
I dag har det verkligen inte hänt något speciellt i skolan.
Jag har bara pluggat på som vanligt och varit lite duktig.
Min allra bästa vän var sjuk i dag så på lunchen hade jag jättetråkigt eftersom jag bara satt och pratade med några tråkmånsar.
Vad kan jag mer berätta.
Ja snart börjar ju Big Brother och det ska man ju givet visst se i dag också.
Nä men nu kommer jag inte på något mer att skriva om så jag jag får nog ta och sluta.
Men jag önskar alla er läsare en fortsatt trevlig kväll med en massa mys hemma.
Massa kramar och pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home