Lillsmurfen berättar

Tuesday, February 21, 2006

Börjar sent idag!!!

Tjaba allihopa!
I dag är det onsdagen den 21/2 och klockan är 08.58 på morgonen.
Just nu sitter jag hemma och bara latjar med min dartor för min skoldag börjar inte än på ett tag.
Jag börjar nämligen kl. 10.30 på onsdagar och det tycker jag är jätteskönt.
Vad händer i skolan i dag då?
Ja det händer väl inte så mycket mer än att jag ska plugga på och vara lite duktig i plugget.
Annars är det här en onsdag som vilken annan onsdag som helst för mig.
Men snart så ska jag ha sportlov och det kommer bli super skönt att få vara hemma en hel vecka och vila upp mig ordentligt.
Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva om så jag har bara en sak till att säga.
Ha det så bra nu i skolan eller på jobbet eller vad ni läsare sysslar med på dagarna så höörs vi snart igen.
Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 7:11 AM, Blogger Malin said…

    Hoppas att det är bättre i halsen..
    Vi har sportlov denna veckan här nere i Skåne. Det innebär full rulle för min del med 4 barn hemma och omkring..
    Du har skrivit mycket sen jag var inne sist.. Pinga gärna nyligen så jag har koll på när du skriver..
    Kram M

     

Post a Comment

<< Home