Lillsmurfen berättar

Thursday, February 23, 2006

Är sjuk idag!!!

Tjaba allihopa!
I dag är det torsdagen den 23/2 och klockan är 11.56 på förmiddagen.
Jag har alldeles nyss vaknat för jag är nämligen hemma och är sjuk i dag.
Jag har ont i halsen, mår illa och har lite feber tror jag.
Jag kommer inte att gå i skolan på resten av veckan för nu vill jag verkligen bli frisk.
Har varit lite förkyld hela vintern så nu vill jag verkligen vara hemma och kryera mig till att bli frisk riktigt ordentligt.
Så skolan den får vänta tills tisdagen 7/3 då jag är tillbaka till skolan.
För nästa vecka har nämligen vi i sthlm sportlov och då är vi lediga.
Det ska bli jätteskönt att få vara ledig i några dagar.
Men jag fick ju sportlov två dagar tidigare eftersom jag är hemma och är sjuk.
Vad som kommer att hända hemma i dag?
Det vet jag inte jag ska väl försöka att äta lite mat och sen ska jag försöka att sova lite mera.
Ja men mer har jag inte att berätta men jag hoppas jag orkar skriva lite mera imorgon igen.
Men nu önskar jag er alla läsare en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi.
Kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 11:50 AM, Blogger Malin said…

    Hoppas du kryar på dig så inte sportlovet går åt till att va sjuk...
    Finns så mycket annat att göra!!

     

Post a Comment

<< Home