Lillsmurfen berättar

Friday, February 24, 2006

Sportlovet börjar nästa vecka!!!

Tjaba allihopa!
Idag är det fredagen den 24/3 och klockan är 11.01 på morgonen.
Just nu sitter jag vid min dartor hemma i Solna.
Jag är hemma och är sjuk i dag också.
Hoppas jag blir frisk till nästa vecka då jag har sportlov.
Har ju ingen lust att vara sjuk när man är ledig.
Då ska man ju hitta på en massa roliga saker istället för att ligga i sängen och vara sjuk.
Ja vad händer idag då?
Jag ska väl försöka att äta lite och sen ska jag väl titta lite på tv och bara ta det lugnt.
Jag brukar inte orka göra så mycket saker när jag är sjuk så det blir bara att vara i dag.
Vad som händer i helgen då?
I helgen så ska jag till min pappa.
Igentligen så ska jag redan dit i dag men eftersom jag är sjuk så åker jag dit imorgon istället.
Känner att jag behöver sova ordentligt och det gör jag bäst hemma hos mamma.
Jag delar nämligen rum med mina syskon när vi bor hos pappa och när jag är sjuk så behöver jag få sova ordentligt så då stannar jag kvar hos mamma en natt till.
Men imorgon då åker jag till pappa och är hos honom till på söndag kväll.
Men vad vi ska hitta på imorgon det vet jag faktiskt inte.
Det får jag se imorgon när jag kommer dit.
Nä men nu måste jag dra och käka lunch.
Men jag lovar att jag ska skriva varje dag vad jag gör på mitt sportlov nästa vecka.
Men nu önskar jag er alla mina läsare en trevlig fortsatt fredag.
Ha det så bra så hörs vi.
Kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 11:01 AM, Blogger Malin said…

    Hoppas att din helg blev jätte bra och att nu är frisk som en nötkärna och kan riktigt kul på sportlovet..
    Brukar ju finnas massor att göra på sportlov både sporter och disco..

     

Post a Comment

<< Home