Lillsmurfen berättar

Friday, February 17, 2006

Helg igen

Tjoo allihopa!

I dag är det fredag den 17/2 och klockan är 10.53 på morgonen.
Tänkte skriva en snabbis i min blogg innan min lektion börjar.
I dag är det fredag vilket innebär att imorgon är det helg och jag är ledig från plugget.
Skit skönt tycker jag.
Som jag har skrivit om tidigare så ska jag till en kompis imorgon och sova över tills på söndag.
Det ska bli så himla roligt tycker jag, och jag sett i fram emot det ändå sen vi bestämde att jag skulle sova hos henne.
Vi ska nämligen gå ut och festa imorgon.
Ja men i dag är fredag och jag är fortfarande i skolan och pluggar på som vanligt.
Men jag tänkte berätta lite om vad jag följer för serie som går varje dag på tv.
Det är BIG BROTHER 2006 som jag just nu följer måndag – söndag utom lördagar varje vecka.
Jag är en riktigt dokusåpa fanatiker som följer alla dokusåpor som jag kan och hinner följa.
Men just nu så är det ju BIG BROTHER som tar upp min stora fritid på kvällarna och jag tycker det är så otroligt roligt och se alla människor som är fast i huset i 114 dagar.
En efter en åker dem ut ur huset och till slut kommer vinnare att stå kvar i huset och vinna 1 miljon kronor.
Varför jag följer det har jag ingen riktigt förklaring men jag tycker bara att det är skitkul.
Så jag rekomenderar verkligen för er som gillar dokusåpor att följa BIG BROTHER.
Nu undrar ni säkert vilka tider det går.
Jo så här är tiderna: måndag – torsdag 19.00 -20.00 fredag 22.30 – 23.30 och söndagar 21.00 – 22.30.
Så sätt igång och följ BIG BROTHER nu.
Nu kommer jag inte på något mer att skriva om så nu har jag bara en sak att säga er.
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG och vila upp er ordentligt nu.
Massa kramar från Johanna


1 Comments:

  • At 3:39 AM, Blogger Malin said…

    Jag vet inget om ditt handikap men du lever verkligen och det gör mig så glad..
    Att läsa dina inlägg som bara väller över av livsglädje!!
    Underbart Johanna...
    Tack för att du delar med dig!!
    Ha en underbar helg!!
    Kram Malin

     

Post a Comment

<< Home