Lillsmurfen berättar

Monday, February 20, 2006

Ny vecka!!!

Tjaba allihopa!
I dag är det måndagen den 20/2 och klockan är 19.49 på kvällen.
Jag har idag som alla andra ¨måndagar varit i skolan och varit duktig och pluggat.
Men jag var tvungen att skippa sista lektionen i dag för jag blev nämligen dålig eller rättare sagt jag har varit dålig hela dan men jag gick ändå i skolan.
Jag har ont i halsen och det har jag haft hela dan men det blev värre när min lunch började så då tänkte jag att jag måste nog dra hem.
Min sista lektion jag skulle ha haft i dag var styrketräning på puffa men eftersom jag hade och har ont i halsen så då, ska man ju inte träna så då bestämde jag mig för att åka hem efter min MPR lektion jag hade efter lunch.
Jag åkte hem kl. 14.00 men igentligen så slutade jag kl. 17.00 i dag.
Men, men väl hemma så gick jag och la mig och sov för jag hade så ont i halsen.
Jag vaknade inte förrän kl. 17.30 då mamma väckte mig för att det var dags för middag.
Jag åt inte så mycket för jag kan nästa inte svälja något pga. min hals.
Imorgon tror jag att jag ska till skolan men vi får se.
Har typ ingen röst kvar så jag får se hur jag känner mig efter att ha sovit i natt.
Det är många i min skola som är förkylda och så, satt jag väntade igentligen på att det bara ska bli min tur att vara sjuk.
Nä men annars har väl min dag varit rätt lugn och strax är det dags för mig att hoppa in i duschen och duscha.
Måste ju gå och lägga mig tidigt ikväll så min hals blir bättre till imorgon.
Men nu vet jag inget mer att skriva om så jag har bara en sak till att säga.
Ha det så bra nu och sov så gott så hörs vi.
Kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home