Lillsmurfen berättar

Thursday, February 16, 2006

Snart helg igen

Tjo allihopa!
I dag är det torsdag den 16/2 och klockan är 14.07 på eftermiddagen.
Just nu sitter jag i mitt klassrum och väntar på att min buss ska komma och hämta mig i skolan.
Igentligen så brukar jag bada vid den här tiden på torsdagar men just denna vecka så kan jag inte det.
Så därför får man sitta i skolan och bara vänta iställTjo allihopa!I dag är det torsdag den 16/2 och klockan är 14.07 på eftermiddagen.Just nu sitter jag i mitt klassrum och väntar på att min buss ska komma och hämta mig i skolan.Igentligen så brukar jag bada vid den här tiden på torsdagar men just denna vecka så kan jag inte det.Så därför får man sitta i skolan och bara vänta istället på att få åka hem.I dag har det inte hänt så mycket i skolan mer än att jag har pluggat sen kl. 08.00 i morse då jag började min skoldag.Det var väldigt tufft att få gå upp så tidigt idag tycker jag.Jag var otroligt trött så det gick nästan inte att gå upp.Men väl uppe så gick allt som på räls.Ja snart är det fredag igen vilket innebär att man är ledig två dagar efter det.FAAN va skönt säger jag bara.Ja vad ska jag hitta på i helgen?Jo jag ska till en kompis och sova över där och på lördag kväll så ska vi ut och festa.Det ska bli skitkul för vi har så himla roligt när vi är ute och festar tillsammans.Annars ska jag väl bara ta det lugnt och njuta av helgen.Ja men nu kommer jag inte på något mera att skriva om så det får nog räcka för i dag.Så nu mina läsare får ni ha det så bra så hörs vi snart igen.Massa kramar från Johannaet på att få åka hem.
I dag har det inte hänt så mycket i skolan mer än att jag har pluggat sen kl. 08.00 i morse då jag började min skoldag.
Det var väldigt tufft att få gå upp så tidigt idag tycker jag.
Jag var otroligt trött så det gick nästan inte att gå upp.
Men väl uppe så gick allt som på räls.
Ja snart är det fredag igen vilket innebär att man är ledig två dagar efter det.
FAAN va skönt säger jag bara.
Ja vad ska jag hitta på i helgen?
Jo jag ska till en kompis och sova över där och på lördag kväll så ska vi ut och festa.
Det ska bli skitkul för vi har så himla roligt när vi är ute och festar tillsammans.
Annars ska jag väl bara ta det lugnt och njuta av helgen.
Ja men nu kommer jag inte på något mera att skriva om så det får nog räcka för i dag.
Så nu mina läsare får ni ha det så bra så hörs vi snart igen.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home