Lillsmurfen berättar

Thursday, February 23, 2006

Heeeej allihopa igen!
Just nu är klockan 20.51 på kvällen och det är fortfarande torsdagen den 23/2.
Jag håller just nu på och tråkar ihjäl mig snart.
Det är inget roligt som händer mig nu så här på kvällen.
Har typ i en timma försökt att få tag på min bästis men hon svara inte när man ringer, och då tänkte jag att hon kanske är inne på msn men det var hon inte.
Utan inne på msn så fanns bara andra muppar som jag igentligen inte hade någon lust att snacka med.
Men så blev det så ialla fall att jag sitter och pratar med dom på msn.
Jag hoppas förtvivlat på att min bästis kommer in på msn så man får snacka lite med henne annars får jag väl ta och ringa henne imorgon istället.
Jag kommer att vara hemma imorgon också pga. sjukdom.
Så det bli en riktigt lång helg för mig plus att nästa vecka har vi i sthlm sportlov för då är det vecka 9.
Nä men nu får jag väl verkligen rycka upp mig, känner att jag snart kommer att falla ur rullstolen.
Nä om man ska palla sig till duschen så man kommer i säng ikväll med.
Men jag hoppas att ni mina läsare får en trevligare kväll än vad jag har just nu.
Håller seriöst på och dör av att det är så dött hemma.
Men ha det så bra så hörs vi imorgon och då hoppas jag det är lite roligare här hemma.
Kramar från Johanna

2 Comments:

  • At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna!
    Jag förstår att du har glömt hur man lägger ut bloggen på 'löpsedlarna' jag visat. Jag ska utarbeta en instruktion under sportlovet så att det går lättare. Både för dig och för Madde.
    Ha det bra
    skrev
    Anders N

     
  • At 2:16 AM, Blogger Mini said…

    Hej! Ja det vore väldigt bra.
    Men ha det så bra nu så ses vi.
    Kram från Johanna Käck

     

Post a Comment

<< Home