Lillsmurfen berättar

Friday, March 17, 2006

Helgen börjar snart för mig!!!

Tjo allihopa!
I dag är det fredagen den 17/3 -06 och klockan är 11.01 på förmiddagen.
Jag tänkte vara ganska kortfattad i dag eftersom jag inte har så mycket att berätta om.
Kan bara berätta att i helgen så ska vi ha födelsedags kalas för mig och min mamma eftersom vi båda fyller år nästa vecka.
Mamma fyller den 21/3 och jag fyller den 22/3 som jag berättade igår.
Annars så ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig inför nästa skolvecka.
Men på söndag då ska jag träffa min bästa kompis Clara och vad vi två ska hitta på då vet jag ännu inte.
Kanske gå och ta en bit mat eller titta i affärer eller något annat som vi tycker är kul.
Ja det är väl lite av vad som kommer att hända för mig i helgen.
Men jag önskar er alla mina blogg läsare en *RIKTIGT TREVLIG HELG* så hörs vi snart igen.
Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 5:45 AM, Blogger Malin said…

    G R A T T I S!!!
    Hoppas att det blir ett bra kalas och att gipset snart ska av..
    Vi ska inte göra så mycket i helgen Ta det lugnt och kolla tv idag och till goda vänner i morgon på middag och melodifestivalen..

     

Post a Comment

<< Home