Lillsmurfen berättar

Wednesday, March 01, 2006

Sportlov dag 2!!!

Tjooo allihopa!
I dag är det onsdagen den 1/3 -06 och klockan är 17.59 på sena eftermiddagen.
I dag så vaknade jag kl. 09.45 av att min väckarklocka ringde.
Jag skulle nämligen åka till en kompis och vi två skulle åka och bowla i Sundbyberg.
Så det var bara att kliva upp ur sängen och gå och äta frukost så man kunde göra sig klar för att gå iväg till min kompis.
Jag ska försöka och göra den här dagen kort i min beskrivning så när jag och min kompis väl kom till bowlingen så skulle vi bara bowla 1 timma.
Det gick ganska bra till en början för min kompis men sen vände turen till mig och det slutade med att jag vann.
Jag van med 204 poäng mot hennes 165 poäng.
FAAN VA BRA JAG ÄR!!!!!
Ja annars har inte gjort så mycket mera idag.
Ska snart gå och ta min meducin jag måste ta.
Annars ikväll så händer det inte så mycket mer än att jag ska ringa min bästa kompis och höra hur hon har det och så.
Men ni mina läsare får ha det så bra så hörs vi.
Kramar från Johanna

2 Comments:

  • At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 9:15 AM, Blogger Malin said…

    Vi ska åka hela familjen till Big Bowl på söndag och bowla. Ja inte minstingen för han är helt klart för nyfiken och sprallig men vi andra fem... Jag vet redan att jag inte kommer att vinna...
    Sen ska vi käka på Mongolien BBQ... Det är gott!!!
    Kram Malin

     

Post a Comment

<< Home