Lillsmurfen berättar

Sunday, April 23, 2006

I morgon börjar en ny vecka

Hej allihopa!
I dag är det söndagen den 23/4 -06 och klockan är 14.30 på eftermiddagen.
Sitter i vanlig ordning vid darton som jag ofta gör på helgerna.
HIHIHI!!!! :)
Jag gör nog som många andra tonåringar gör, nämligen sitter inne på msn och chattar.
Men för tillfället så är det inte så många av mina kompisar som är inne så nu har jag tid att uppdatera min blogg lite.
Kan berätta att igår var jag på bio med tre kompisar till mig.
Vi gick och såg på * BaBAS BILAR* på Heron City i Kungens kurva för er som inte visste.
Jag vet ju att ni är människor från hela världen som läser i min blogg så jag kan ju berätta att Kungens Kurva ligger en bit utanför Stockholm alltså i Sverige.
Man måste åka bil dit eller tunnelbana dit till ex.
Det var en rolig film tyckte jag och dessutom var sällskapet jag var med trevligt.
Jag rekommenderar att ni ska gå och se *BABAS BILAR* på bio.
Det är en svensk film.
Annars har jag bara varit hos min pappa i helgen och nu är jag hemma hos min mamma.
Ikväll så ska jag väl se på Big Brother Live som börjar kl. 21.00 - 22.30 och efter det ska jag gå och lägga mig.
Imorgon är det ju måndag och då ska jag tillbaka till min praktik där jag praktiserar fram till den 27/4.
Det är min sista dag där då.
Det är intressant på praktiken men jag saknar skolan och mina kompisar så oerhört mycket.
Så ibland känns det som om jag bara vill ge upp min praktik men då kommer jag garanterat ångra mig sedan att jag gjorde det.
Alltså gav upp min praktik.
Annars så är väl den här veckan som vanlig för mig förutom att på fredag så jag till kortis igen och vara där över valborg.
Dessutom så ska jag på disco på träffis på fredag kväll.
Det längtar jag till jättemycket.
Men nu har jag inget mer att berätta för denna gång ialla fall.
Men jag lovar att jag ska fortsätta att uppdatera min blogg lite i veckan så ni får veta vad jag gör på dagarna.
Men tills nästa gång jag skriver så hoppas jag att ni tar hand om er alla mina läsare och passa på att gå ut i det fina vårvädret som har kommit till Sverige och Stockholm.
Ni andra som inte bor i Stockholm jag hoppas ni också har det fint väder om inte så kan ni säkert hitta på något trevligt inomhus att göra.
Massa varma vårhälsningar från Johanna

3 Comments:

  • At 5:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna!
    Jag har lagt in en länk till din blogg på Torstens och min datasida. Nämligen www.datorkunskap.blogspot.com.
    Där finns också länkar till andra bloggara som skrivs här på skolan.
    Ha det bra
    skrev
    Dataläraren Anders

     
  • At 4:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna, såg din blogg och vill bara hälsa och säga att jag läst lite. Himla bra grej det här och trevligt att prata med dig fast jag vet att du inte var där när jag läste fick jag en känsla av att du var det.....Ha det så bra Johanna och hoppas du är nöjd med din praktik. Idag är det ju fredag så vi kanske ses på måndag.
    Maud

     
  • At 4:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna, såg din blogg och vill bara hälsa och säga att jag läst lite. Himla bra grej det här och trevligt att prata med dig fast jag vet att du inte var där när jag läste fick jag en känsla av att du var det.....Ha det så bra Johanna och hoppas du är nöjd med din praktik. Idag är det ju fredag så vi kanske ses på måndag.
    Maud

     

Post a Comment

<< Home