Lillsmurfen berättar

Monday, April 17, 2006

Imorgon börjar mina praktiksveckor!

God morgon Sverige och övriga världen!
I dag är det tisdagen den 18/4 och klockan är 08,59 på morgonen.
Jag gick upp kl. 08.30 idag därför att jag skulle vänja mig att kliva upp tidigt på morgonen nu
eftersom jag har haft lov och då har jag vänt lite på dygnet.
Men så idag så ringde min kl 08.30 och der var bara att kliva upp ur den varma sängen.
Nu undrar säkert ni vad jag gör hemma fortfarande!
Jo idag har min skola studiedag så alla vi elever är lediga idag vilket innebär att man får vara hemma en dag extra på mitt påsklov som jag nyligen har haft.
Det är skönt att få vara hemma lite då och då.
Men imorgon då är det som vanligt förutom att jag inte ska till skolan utan jag ska till min praktik som börjar imorgon och slutar den 27/4 -06.
Så skolan deb får vänta på mig tills vecka 18 då jag är tillbaka.
Lite synd tycker jag att det är eftersom det är en kompis som jag inte har sett på jättelänge som jag inte får träffa på ett bra tag heller.
Jag får inte träffa henne förrän på måndag då vi ses på puffa.
Min kompis jag pratar om heter förästen Clara och hon är dessutom min ALLARA ABSOLUT ALLRA BÄSTA VÄN.
Det finns ingen som betyder så mycket för mig som hon gör.
Utan henne vill jag inte leva och det har jag till och med sagt till henne och då sa hon det samma till mig.
Fint va???
Så ska bästa vänner vara tycker jag.
Nä men om det är dags för mig att börja avsluta min blogg och gå och äta lite frukost.
Har inte hunnit gjort det ännu. HIHIHI!!! :)
Men jag vill önska er alla läsare Sverige och världen över.
Ha en toppen dag nu och njut av det fina vårvädret som börjar komma.
Varma vårhälsningar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home