Lillsmurfen berättar

Friday, April 07, 2006

Idag börjar mitt påklov

Tjooo allihopa!
Idag är det fredagen den 7/4 -06 och klockan är 11.19 på förmiddagen.
Jag sitter i vanlig ordning på min datalektion och skriver lite i min blogg.
Kan berätta att idag kl. 11.50 så börjar mitt påsklov eftersom jag slutar för dagen då.
Det ska bli jätte skönt att ha lov och få sova hur länge man vill och så.
Ja som jag berättade igår så ska jag till kortis på tisdag och vara där till på söndag.
Det ska bli kul!!!!!
Jag har inte så mycket att berätta om för jag berättade det mesta igår när jag askrev i min blogg.
Men snart då ska jag gå och äta lunch och idag blir det vad huset har att erbjuda till lunch för mig.
Ska ni mina bloggläsare göra något kul på påskoen då????
Ni kan väl skriva och berätta lite.
Jag ska verkligen försöka att skriva så mycket jag kan i min blogg om vad jag gör på påsklovet när jag är ledig.
Men annars har jag inte så mycket mer att skriva om just nu.
Men vi hörs snart igen det lovar jag.
Massa glada påskhälsningar från Johanna

1 Comments:

  • At 8:20 AM, Blogger Malin said…

    Hoppas du får en bra Påsk Johanna!!!

    Kramar från Malin

     

Post a Comment

<< Home