Lillsmurfen berättar

Friday, March 31, 2006

Till kortis idag

Tjaba!!!!
I dag är det fredagen den 31/3 -06 och klockan är 11.14 på morgonen.
Sitter i vanlig ordning på min datalektion nu på morgonen och skriver lite i min blogg.
I dag har jag inte så mycket att berätta om mer än att ikväll så åker jag till kortis och där ska jag vara till på söndag.
Men nu på eftermiddagen så ska jag till Djupdalskolan och föreläsa om Skärholmens gymnasium.
Men det berättade jag ju om igår.
Nä snart ska jag gå och äta lunch hade jag tänkt mig.
Börjar bli rejält hungrig nu.
Idag är det inte så god mat i skolan så det blir nog ett besök på donken (Mc).
Jag slutar kl. 11.50 i dag så efter det ska jag käka och sen dra från skolan.
HIHIHI mina klasskompisar slutar inte förrän kl. 14.40 i dag.
Det är bara jag som slutar tidigt på fredagar.
Nä nu har jag inget mera att berätta om så nu tänkte jag avsluta min blogg men först ska jag önska alla er läsare en sak.
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG OCH VILA UPP ER ORDENTLIGT INFÖR EN NY VECKA.
Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 1:49 PM, Blogger Malin said…

    hoppas du har en bra helg. Vi har mest tagit det lugnt och passat på att va ute i vårvädret.
    Kram

     

Post a Comment

<< Home