Lillsmurfen berättar

Sunday, April 16, 2006

Borta bra men hemma bäst

Hej allihopa!
I dag är det söndagen den 16/4 -06 och klockan är 22.57 på kvällen.
I dag kom jag hem från kortishemmet Navet där jag har varit sen i tisdags.
Under mitt påsklov jag nu har haft så har jag väl inte gjort så mycket mer än att umgåts med kompisar och bara hängt på stan.
Men en rolig sak jag gjorde igår var att jag färgade mitt hår (igen) till färgen röd.
Jag tyckte det blev skitsnyggt på mig och jag ångrade inte att jag har gjort det. :) HIHIHI!!!
Annars har det väl inte hänt så mycket i mitt liv på sistone.
Jag var helt enkelt tvungen att bara skriva lite i min blogg för jag fick ångest av att jag inte har gjort det på hela påsklovet.
Så alla ni läsare ni får ta emot min ursäkt om att jag inte har skrivit i min blogg på evigheter men ikväll tog jag mig i kragen och skrev några rader.
VERKLIGEN FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT I MIN BLOGG.
Men samtidigt som jag sitter och skriver i min blogg så sitter jag på msn och chattar med alla sköna kompisar jag har.
Men framför allt när jag sitter vid darton som jag gör nu så brukar jag bara vara inne på msn och då glömmer man att man kanske ska skriva några rader i sin blogg.
Jag kan berätta att när jag har varit i Kristianstad och tävlat mellan den 12/5 - 15/5 så lovar jag att jag dels ska bättra mig med skrivningen i min blogg men också att jag ska berätta hur det gick för mig och min skola.
Jo att nu här vecka 16 eller från onsdag vecka 16 och hela vecka 17 så ska jag ut på praktik så jag kommer inte tillbaka till mitt plugg förrän måndag veccka 18.
Så nu har jag nämt lite av vad jag ska göra två veckor framöver.
Men nu har det blivit högtid för lilla mig att gå och sova.
Jag är väldigt trött nu.
Men vi hörs alla läsare och jag lovar att jag ska bättra mig med att skriva i min blogg.
Massa godnatt kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 11:08 PM, Blogger Malin said…

    Vad spännande det låter med prktik.. Vad ska du praktisera på???? Hoppas det går bra för dig på tävlingen i Kristianstad. Tänkte ev åka upp men det krockar med den årliga Cruisingen här i Ystad.
    Ha det så bra

    Kram Malin

     

Post a Comment

<< Home