Lillsmurfen berättar

Monday, April 03, 2006

Måndag igen

Tjo allihopa!
I dag är det måndagen den 3/4 -06 och klockan är 13.04 på dagen.
Just nu sitter jag och har håltimme för min MPR lektion är inställd pga att läraren är på möte.
Jag har haft håltimme sen 10.55 och då gick jag och åt lunch.
Annars har jag bara suttit vid darton hela tiden och chattat.
Snart ska jag ner till habben och bestämma en tid med min kurator och efter det ska jag till Puffa och träna.
Eller träna å träna, jag har ont i ryggen så det blir att ta det lugnt i dag tror jag.
Nä nu ska jag avsluta min blogg och börja röra mig neråt mot habben.
Men vi hörs........
Kramar från Johanna

3 Comments:

  • At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Vad är puffa och MPR och habben och så där?

     
  • At 12:44 AM, Blogger Mini said…

    Hej! Puffa är ett ställe där funktionshindrade människor kan träna styrketräning. Det är precis som ett vanligt gym fast för handikappade.
    MPR är en förkortning av Mediaproduktion som jag har en gång i veckan.
    Habben är också en förkortnig för habilitering som jag har en gång i veckan. Har du fått svar på din fråga nu? Kram från Johanna

     
  • At 3:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tack, tack, det har jag.
    Glad Påsk!

     

Post a Comment

<< Home