Lillsmurfen berättar

Saturday, April 29, 2006

Mina tankar

Hej!
I dag är det lördagen den 29/4 -06 och klockan är 23.51 på sena kvällen.
I dag tänkte jag bara skriva lite om vilka tankar som far i mitt huvud ibland.
Alltså jag kommer inte att berätta något om vad som har hänt eller ska hända med mig närmaste tiden just nu.
Det tar jag en annan dag.
Mina tankar kommer att handla om människans liv.
Varför lever vi? Varför födds vi?
Vad har människan för syfte på jorden?
Varför mår människor dåligt?/Varför mår människor bra?
Varför mår jag dåligt just nu? Varför lever jag?
Vad är syftet med att jag ska leva vidare?
(JAG HAR INTE SJÄLVMORDSTANKAR OM NI TRODDE DET.)
Det här är bara frågor som snurar i mitt huvud ibland och ingen människa jag känner har inte get mig ett konkret svar på frågorna.
Varför jag tänker så är för att just nu så har jag kommit till en tid i mitt liv då jag inte mår så bra.
Anledningen till det vill jag inte tala om men jag är inte helt okey just nu.
Mycket beror på att jag är tonåring och många tonåringar idag har några kriser i sina liv.
Jag har en just nu och den är inte alls rolig att ha så jag hoppas jag slipper den snart.
Men tills vidare så får jag göra det bästa av situationen.
Inte sant mina bloggläsare?
Ja men nu vet ni att jag mår lite dåligt just nu men det kommer nog att går över snart hoppas jag.
Nu har jag inget mer att skriva om, om mina tankar.
För dom övriga tankarna är hemliga så dom behåller jag för mig själv.
Men ha det så bra nu alla mina bloggläsare så hörs vi.
Kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home