Lillsmurfen berättar

Thursday, May 04, 2006

Nu är jag tillbaka till skolan :)


Hej allihopa!
I dag är det torsdagen den 4/5 -06 och klockan är 09.27 på morgonen.
Nu är mina praktiks veckor över och jag är tillbaka i skolan igen.
Det är jätteroligt att vara tillbaka och få plugga igen.
Men givetvist så har det varit lärorikt att vara på praktik och få se hur det är att jobba som assistent och lärare till barn och ungdomar med multihandikapp.
Jag lärde mig otroligt mycket och är jätteglad att jag fick chansen att få praktisera på Jorielskolan i Långbro.
Men nu är jag tillbaka till skolbänken och jag får vara elev själv nu och plugga.
Som jag berättade i mina tidigare bloggar så saknade jag mina skolkamrater otroligt mycket när jag var borta från skolan.
Men nu träffar jag ju dom varje dag igen och det är toppen.
Jag kommer ev. att skriva en uppsats om min praktikstid och då lägger jag ut den på min blogg så kan alla ni bloggläsare läsa den.
Men det är inte helt säkert för det är under tänkande om jag ska skriva en uppsats eller inte.
Vi får helt enkelt se om det finns tid till det.
Det är ganska mycket som händer nu här i plugget nu innan sommarlovet börjar.
Så om tid finns så ska jag sätta mig oh skriva en uppsats om min tid på praktiken.
Annars så händer det väl inget speciellt i mitt liv mer än att jag ska ju åka till Kristanstad nästa helg och tävla i *RIKSKAMPEN*.
Det längtar jag till jättemycket.
Men när det börjar närma sig den helgen så kommer jag att skriva om vad som händer och så.
Men nu har jag inget mer roligt att berätta för er idag men imoprgon ¨då har jag kanske det.
Ta hand om er nu och passa på att vara ute i det fina vårvädret som börjar komma till Sverige och Stockholm.
Massa vårhälsningar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home