Lillsmurfen berättar

Thursday, October 19, 2006

*Är i plugget*

Tja allihopa!
Torsdagen den 19/10 -06 och klockan är 09.41 på morgonen.
Sitter just nu i skolan och har håltimme.
Min sjukgymnastik var inställd så jag börjar inte förrän kl. 10.45 idag.
änns piss att ha kommit till skolan en timma och 45 minuter för tidigt.
Men, men då kan man ju faktiskt plugga lite.
Hade tänkt att sätta mig och göra det efter jag har skrivit färdigt i min blogg.
Vad händer mera idag för mig?
Jo jag antar att jag får tillbaka mitt samhälls prov jag gjorde i tisdags.
Jag var jättenervös men det gick bra ändå.
Hade faktiskt pluggat stenhårt til provet.
Sattsar på ett G eller VG.
Vi får se längre fram på terminen.
Annars så rullar väl allt på med mitt liv.
Mår väl som jag mår men jag lever.
Det är huvudsaken tycker jag.
Nä nu måste jag avsluta min blogg.
Ska dra och plugga engelska och svenska som jag i läxa.
Men ha det så bra och ta hand om varandra nu så hörs vi.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home