Lillsmurfen berättar

Sunday, September 24, 2006

*Kärlek*

Hej alla glada!
Söndagen den 24/9 -06 och klockan är 19.54 på kvällen.
Sitter hemma och har pisstråkigt just nu.
Jag tänkte berätta lite om ordet kärlek och vad kärlek betyder för just mig.
För det första vill jag berätta att jag är jättekär i en person som betyder allt för mig.
Om det är en han eller hon tänker jag inte berätta.
Personen i fråga vet att jag känslor för han/hon och det är toppen tycker jag.
Personen har också sagt att han/hon har också känslor för mig.
På tisdag eller onsdag så ska jag höra av mig till den personen och berätta hur jag verkligen känner för den.
Är lite pirrig inför det men jag vill inte vänta längre.
Då känns det som att kärleken kommer att försvinna.
Det hoppas jag verkligen inte att den gör.
Utan den hära personen i fråga så är mitt liv inte värt något.
Jag kan lika gärna vara död om inte den hära personen hade funnits i mitt liv.
Du vet vem du är och du ska verkligen veta vad du betyder för mig.
Det går inte att beskriva i ord vad du betyder för mig.
Så därför får du här en dikt utav mig.
Du har en egen plats i mitt hjärta, en plats fylld av glädje och smärta.
Den delen kan ingen ta ifrån mej, inte ens om någon annan skulle få dej.
Nej dej kommer jag aldrig att glömma.
Djupt i mitt hjärta ska ja gömma dej, i ett litet hörn kommer du alltid att finnas.
För du är en människa jag vill minnas...!!!
Sen kommer hära en till dikt till dig.
Ett hjärta kan slå, ett Hjärta kan brista,
en vän kan man få, en vän kan man mista,
men i mitt hjärta är du gömd för en ängel som du blir aldrig glömd!
Med dom hära orden vill jag bara säga att jag älskar dig så högt.
Det är svårt att förklara ordet kärlek men jag vet iallafall att det är något underbart.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta min livs kärlek men nu har jag gjort det och hoppas det kommer hålla för evigt.
Så alla ni som undrar så ser jag mig inte som singel längre även om vi inte är ihop ännu han/hon som jag älskar.
Men jag ser mig inte som singel iallafall.
Ha det så bra nu alla och ta hand om er.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home