Lillsmurfen berättar

Friday, October 06, 2006

*Dags för Gbg*

Hej alla glada!
Fredagen den 6/10 -06 klockan är 09.45 på morgonen.
Idag åker jag till Gbg och ska på Kick off med UNGA RBU:are.
Jag åker hemifrån kl. 12.15 och då till sthlm central för att ta tåget ner till Gbg.
Jag ska vara där ända till på söndag eftermiddag med en massa andra UNGA RBU:are som är medlemar.
Vi ska bl.a. få en föreläsning av David Lega och en massa annat kul.
Det kommer bli en toppen helg tror jag. :)
Jag är föresten ledig från plugget idag på pga. att jag skulle åka så tidigt på dan.
Det jobbigaste med att jag ska åka iväg är att jag kommer sakna min lilla älskling så mycket när jag är borta.
Det är en person som har hjälp mig jättemycket senaste tiden när jag inte mått så bra.
Hon finns alltid där för mig när jag behöver.
Det är inte någon i skolan.
Men jag berättar inte vad hon heter.
Nä nu har jag iallafall uppdaterat min blogg lite.
Orkar inte skriva så avanserat och mycket idag.
Är inne på msn samtidigt och pratar med min älskling. :)
Men vi hörs något när jag kommer hem från Kick offen i Gbg.
Ha det så bra alla nu och var rädda om varandra nu.
Puss o kram från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home