Lillsmurfen berättar

Sunday, September 17, 2006

Ledsen :(

Hej alla människor!
Söndagen den 17/9 -06 och klockan är 12.41 mitt på dagen.
Har precis ätit lunch här på Navet.
Sitter nu vid datorn och tänkte skriva några rader i min blogg.
Idag vaknade jag kl. 10.00 och då gick jag upp.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att packat ner alla mina saker.
Jag ska nämligen åka hem från kortis idag.
När allt var färdigt packat så var dags att käka lunch.
Jag åt pannkakor med smör, citron och socker.
Det mumsit det. :)
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 16.00 då jag äntligen får åka hem.
Kan också berätta att jag känner mig lite ledsen idag.
Det är för att jag fortfarande har känslor för en person men den är tillsammans med en annan trots att den personen i fråga har känslor för mig.
Vem det är tänker jag INTE berätta.
Men, men jag får väl vänja mig vid tanken att det aldrig kommer att bli något mellan oss.
Kärleken den kan vara bra kompliserad den.
Det är det jobbigaste med kärleken.
Men jag får väl försöka att njuta av att man är singel och ut och ragga.
Det finns ju en hel del att titta på ute på stan.
Annars så rullar väl mitt liv på som vanligt och imorgon börjar ännu en ny vecka i plugget.
Nu har det blivit dags för mig att avsluta min blogg.
En vi hörs snart igen.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home