Lillsmurfen berättar

Friday, September 15, 2006

*Känner mig ledsen idag*

Hej alla glada och mindre glada!
Fredagen den 15/9-06 klockan 17.22 på sena eftermiddagen.
Idag har man bara gått i skolan mellan kl. 08.20 - 10.25.
Min sista lektion blev inställd pga. att läraren var sjuk.
Men jag blev kvar i plugget till klockan var 12.40 då jag tog tuben hem. :)
När jag kom hem så gick jag ner till mitt närliggande bibliotek och förtidsröstade idag.
Det kändes bra att ha gjort det. :)
Sen har jag inte så mycket mera än att jag åkte till kortis och där är jag nu.
Sitter och bloggar nu och beklagar mig ordentlig.
Känner mig inte så glad idag men det går nog över snart.
Annars så rullar väl livet på som vanligt.
Kärleken går åt helvete så jag är nog dömd till att vara singel.
Så har någon något förslag på hur jag ska hitta den rätta så får ni gärna höra av er.
Finns på mailadressen: Delfin_jojon@hotmail.com
Kärleken kan vara jobbig ibland.
Men jag har verkligen haft maximal otur känner jag.
Inget förhållande har gått bra och sen när jag vill blir kär så är dom antingen otrogna, förlovade eller något annat.
Börjar tröttna på det nu.
Men, men vad gör man?
Man kan inte få allt här i världen.
Nä nu måste jag ta tag i mitt liv och göra något bättre av det.
Men vi hörs snart igen.
Pussar till alla seriösa människor

0 Comments:

Post a Comment

<< Home