Lillsmurfen berättar

Saturday, February 10, 2007

*Helgen är hära*

Hej hoppa alla glada!
Lördagen den 10/2 -07 klockan 14.33 på tidiga eftermiddagen. Idag vaknade jag 11.10, då gick jag upp och åt frukost tillsammans med min pappa och lillesyrran. Efter det kollade jag en sväng på tv och sen klädde jag på mig för dagen. När jag var klar i badrummet så tittade jag yttligare lite på tv och sen skjutsade pappa mig hem till mamma. När jag kom hem till mamma så packade jag upp sakerna jag hade med mig till pappa och sen satte jag mig vid datorn. Å hära sitter jag nu och uppdaterar min blogg för dagen. Innan jag började skriva i min blogg så skrev jag till en som heter Cicci angåendet ett studiebesök på Ädelfors folkhögskola där jag vill börja till hösten. Nu på eftermiddagen så ska jag bara mysa i soffan och kolla på film. Jag är fortfarande förkyld så jag tänkte bara ta det lugnt till eftermiddagen/kvällen. Imorgon är det söndag vilket innebär att det bara är en dag kvar på vecka 6. Faan vad tiden går fort. Snart är det sportlov redan. Vi i sthlm har sportlov vecka 9 för er som inte visste. Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva om idag. Men vi hörs imorgon igen. Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 3:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.


    HIHIHIHIH *fnissar hysteriskt*

     

Post a Comment

<< Home