Lillsmurfen berättar

Friday, February 09, 2007

*Studiedag*

Hej hopp i vintrevädret!
Fredagen den 9/2 -07 och klockan är 14.41 på eftermiddagen. Idag har jag varit ledig pga. studiedag då lärarna sitter i skolbänken istället för oss elever. Det var jätteskönt att få vara ledig idag. Jag gick inte upp förrän kl. 11.00 då jag vaknade. Det är inte ofta man får en sovmorgon på en vardag. Men idag blev det en. Ikväll ska jag till träffis och hänga med kompisarna dära. Sen ska jag hem till min pappa och sova där en natt. Det är pappahelg i helgen. Vilket innebär att jag igentligen ska vara hos pappa hela helgen men han skulle bort på 50 års fest imorgon kväll så då får jag åka hem till mamma igen. Ihelgen ska jag inte göra så mycket mer än att bara koppla av och ta det lugnt. Har ont i mitt vänstra underben som jag opererade i våras. Det har inte blivit mycket bättre sen operationen. Så på måndag ska mamma ringa till Astrid Lindgrens barnsjukhus och få en tid till ortopeden. Annars hade jag inte så mycket att berätta om idag. Men vi hörs imorgon igen. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home