Lillsmurfen berättar

Friday, August 24, 2007

En vecka har gått:D

Hej hopp alla!
Fredagen den 24/8 -07 klockan 17.47 på sena eftermiddagen.
Nu har jag äntligen anlänt till Småland och Ädelfors folkhögskola. Jag kom hit förra lördagen men har inte haaft tillgång till internet förrens nu. Jag bor i en lägenhet presic ovanför skolan och det är skönt. Slipper man ju gå ut på mornarna om det regnar eller är snö:P
Skolan verkar skitbra och lärarna ska jag nog komma överrens med:)
Kompisarna är okey men jag har inte hittat någon jag vill hänga med så ännu. Saknar mina vänner i sthlm. Men om 3 veckor åker jag hem för första gången efter skolstart i Småland.
Med andra är jag hemma i sthlm den 14/9 - 16/9.
Då ska jag passa på att träffa alla och speciellt min älskling:) men vem det är behåller jag för mig själv.
Annars tycker jag plugget är bra och jag kommer nog trivas här. Vi börjar inte med vårat riktiga schema förrän om 1 vecka så just nu lallar vi runt mest.
Ja nu börjar det bli dags för mig att gå upp till mitt. Ska duscha, ringa några och sen kolla lite på tv. Men jag lovar att nu när jag har tillgång till internet så ska jag skriva mer i min blogg.
Ha det så bra nu alla och ta hand om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home