Lillsmurfen berättar

Saturday, December 08, 2007

Hej mina änglar som läser min blogg!
Lördagen den 8/12 -07 klockan 15.22 på eftermiddagen. Idag vaknade jag kl. 14.00 för jag var gick inte och la mig förrän kl. 03.00 inatt. Jag kunde inte sova. Vet inte varför men jag hade en orolig känsla i mi kropp bara som gjorde att jag inte kunde sova. Men när jag väl somnade så sov jag gått fram till kl. 12.00 då en kompis ringde. Jag hann inte svara så jag somnade om och vaknade av klockan som ringde 14.00. Då var det ca. 30 minuter till fikat så jag gick upp klädde på mig och sen gick jag ner och tog ett glas te samt åt en socker munk. Bra frukost va!!!:P Inte kanske men va fan jag var hungrig och orkade inte ställa mig och göra en macka. Då var det enklare att gå ner och fika. Just nu sitter jag i skolans datasal och fördriver tiden. Ska snart upp och sätta igång en maskin tvätt. Har inte orkat tvätta på hela veckan så nu har jag nästan inga rena kläder kvar. Jag avskyr att tvätta men nu när man bor själv måste ju någon göra det och eftersom det bara är jag som bor där får jag göra det. Annars så har jag inte gjort så mycket idag och ikväll blir det bara att ta det lugnt och skönt. Ladda inför imorgon då de elever som är hemma denna helg kommer tillbaka:D Denna helg är det förvånatsvärt tyst och lugnt i skolan och på internatet. Kan nog bero på att vi är bara ca. 15 elever som är kvar. På helgerna är många trötta och sover mesta dels så alla håller sig på sina rum och i lägenheterna. Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva om. Kan också berätta att mina 2 änglar är hemma denna helg. Jag saknar dom som fan speciellt en som jag hade velat skulle ha stanna men han/hon stannar näsatan helg istället. Sen den 19/12 -07 då åker alla vi elever på skolan hem för att ha jullov och vi kommer tillbaka den 7/1 -08. 2 och 1/2 vecka ledigt det är efterlängtat lov vill jag lova. Sen tar man nya krafter för ett nytt terminstart:) Men nu ska jag gå upp till mig och göra lite nytta så jag blir klar med tvätten detta dygn:P
Ha det så bra och ta hand om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home