Lillsmurfen berättar

Thursday, December 20, 2007

Hej hej igen allihopa!
Fortfarande torsdagen den 20/12 -07 fast denna gången är klockan 15.06 på eftermiddagen.
Jag skrev i min blogg för typ 5 timmar sen:) Nu har jag varit på morsans jobb och fixat min ena rullstol som var trasig, men inte längre. Jag hade tråkigt så jag kom på att då kunde man skriva några rader i sin blogg. Är inne på msn också och chattar med några skolkamrater till mig. Annars så har det inte hänt så mycket. Skrev ju att jag skulle duscha och det gjorde jag också innan jag drog iväg i förmiddags eller vid lunchtid typ. Jag skrev också förut att jag inte kände mig riktigt kry. Det gör jag inte nu heller så jag har i mina tankar om jag ska hoppa ner i en filt och sätta på en bra film och mysa i soffan. Tror nog jag ska göra det, antingen ikväll eller senare om en stund. Det är fortfarande overkligt att jag har jullov. Har inte förståt det ännu. Men hade jag varit i skolan nu så hade jag haft ADL just nu. Slutar kl. 16.00 på torsdagar i vanliga fall. Jag kommer ha samma schema nästa år också så det blir att sluta sent på torsdagar då också:( Aja vad gör man! Nä nu måste jag börja göra något vettigt. Lovade farsan att laga middag idag eller iallafall börja med den. Har ingen aning om vad vi ska äta men det blir säkert något gott. Det brukar bli det. Fast eftersom jag mår illa och har ont i magen idag så ska jag nog ta det lugnt med middagen och inte äta så mycket. Vet ju inte om jag får behålla det eller inte. Nä nu ska jag mig i kragenoch göra något. Det blir inget mer bloggskrivande idag men imorgon ska jag skriva igen. Tills dess får ni ha en fortsatt skönt torsdag så hörs vi.
Massa kyssar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home