Lillsmurfen berättar

Wednesday, December 05, 2007

Hej hoppa alla glada och mindre glada!
Onsdagen den 5/12 -07 klockan 17.42 på sena eftermiddagen. Sitter just nu och tänkte uppdatera min blogg lite. Det var ett tag sen jag gjorde de. Har blivit såå himla dålig på att göra de nu förtiden. Men nu gör jag det iallafall. Tänkte berätta lite vad som hänt den senaste tiden för mig. I helgen var jag i sthlm och festade. Det var jätteskönt att få komma hem en sväng och slippa skolan och allt. En kompis följde också med hem så det var trevligt. Så i fredags tog vi 12.08 tåget från Nässjö upp till sthlm. Vi festade och toog det allmänt lugnt där uppe men sen på söndagen när vi skulle tillbaka ner till Småland så hände det något. För första gången sen jag började här nere vägrade jag att åka tillbaka. Jag ville bara inte sätta mig på tåget ner. Jag gjorde det, men det var ofrivillgt ska jag säga er. Så som jag kände då och känner även nu har jag aldrig känt förut. Jag hade ångest ville verkligen inte tillbaka till helvetet här nere. Just nu känns allt så himla hopplöst. Jag har ingen motivation längre i skolan och det känns som jag inte kommer klarar det. Jag vet att jag kan och alla andra säger också det, men jag vet inte längre. Sen är jag jätteorolig att förlora dom som står mig närmast. Det känns som att dom håller på och rinner ut i sanden från mig. Vill verkligen inte förlora er jag älskar. NI VET VILKA NI ÄR<3
Men kvar i skolan är jag, var bara jättenära att åka hem i tisdags men då hejdade några mig så jag är kvar och kommer vara det helgen över iallafall. sen får vi se vad som händer, jag tar en dag i sänder just nu. Vi får ta det som det kommer, mer kan man inte göra. Jag vill klara av skolan men som jag mår nu kommer jag nog inte att göra de. Det beror helt på hur jag känner efter jullovet. Här på skolan har man redan börjat känna av att det närmar sig jullov. Alla är trötta och vill bara hem. Vi slutar den 19/12 och det är skönt. Så en och en halv vecka kvar efter denna. Det ska nog jag fixa. Sen den 13/12 är det ju Lucia och då ska jag vara med i skolan luciatåg och det ska bli kul och intressant. Vi får se vad som händer:P
Nä nu har jag beklagat färdigt nu ska jag ta och göra lite nytta istället för att sitta vid msn hela kvällen. Jag lovar att vi hörs imorgon igen. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home