Lillsmurfen berättar

Monday, August 27, 2007

Början på en ny vecka

Hej allihopa!
Måndagen den 27/8 -07 klockan 15.40 på eftermiddagen.
Sitter just nu i mitt klassrum och uppdaterar min blogg för första gången denna vecka. Så har äntligen en ny vecka kommit igång i skolan. Denna vecka är som förra veckan bara en intro. vecka vilket innebär att vi inte har några lektioner som vanligt. Det är skönt att börja mjukt när man börjar i ny skola och allt är nytt. Men nästa vecka då börjar allvaret igen:( Aja det gör inte mig något, för är jag för upptagen med skolarbeten så längtar jag inte lika mycket hem till sthlm som jag gör just nu. Jag vill hem dit till mina kompisar och älsklingen:) Men om 18 dagar exakt så får jag träffa dom igen då jag ska åka hem över helgen. Det är helgen 14/9 - 16/9 jag pratar om. Hem ljuva hem säger jag bara.
Vad jag gjort i helgen, kanske ni undrar. Jo i helgen har jag bara tagit det lugnt och lallat runt lite på skolan. I lördags kväll fastnade jag och några andra på en fest på skolan men vi drack inget. Vi hängde bara där och tittade på när dom andra söp sig ännu mera fullare än vad dom redan var:P Det var en rolig syn de:D Annars tvättade jag bara i söndags och tog det allmänt lugnt bara. annars finns det inte så mycket mer att berätta om just nu, veckan har ju bara börjat som sagt så jag får väl skriva lite mera i veckan då det kanske har hänt något intressant på skolan.
Men ni får ha det så bra nu och ta hand om varandra.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home