Lillsmurfen berättar

Thursday, December 20, 2007

*Första dagen på mitt jullov*

Hej allihopa!
Torsdagen den 20/12 -07 och klockan är 11.01 på förmiddagen.
Jaha nu har äntligen mitt jullov börjat, är inne på min första dag idag. Men det var en väldans otur att jag skulle bli sjuk nu i början på mitt jullov. Det har hänt förut att jag inte är sjuk när jag går i skolan utan jag blir det sen när ledigheten kommer. Nu är jag ledig fram till den 7/1 -08. Sen tisdagen de 8/1 -08 börjar min andra termin på Ädelfors fokhögskola. Den här hösterminen har gått jättefort. Vi har inte riktigt fattat att en termin redan är till ända. Det känns fortfarande overkligt. Men samtidigt skönt också för då har jag kommit 1 termin närmare mitt slut på Ädelfors folkhögskola. Men så ska jag inte tänka nu, det är 3 terminer kvar innan jag får säga hejdå. Men nu ska vi inte prata mer om skola för jag har ju faktiskt jullov och vill slippa allt som har med skola att göra nu i 2 och 1/2 vecka.
Som sagt idag känner jag mig inte riktigt kry så idag blir det nog bara att ligga i soffan och kolla på film och ha det gott. Pappa jobbar så jag är alldeles själv hemma. Inte ens min hund är hemma idag. Jo jag ska en sväng till morsans jobb och fixa min rullstol bara men annars ska jag bara vara hemma och slappa. Men nu måste jag tyvärr börja avsluta min blogg. Tänkte hinna hoppa in i duschen innan jag åker. Men nu när jag är hemma under jul och nyår så ska jag skärpa mig och skriva i min blogg mera. Nu har jag all tid i världen. Men lite bättre på att uppdatera min blogg har jag allt blivit. Det blev jag sen en kompis till mig skaffade en blogg och började skriva om allt. Men vi får ta och höras:)
Ha det så bra nu och var rädda om er.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home