Lillsmurfen berättar

Sunday, April 20, 2008

*Bakis idag*


Hej hopp i vårvädret!

Söndagen den 20/4 -08 klockan 19.38.

Som jag berättade igår så skulle jag ut på krogen med några kompisar. Vi var på en krog som heter Utposten och ligger mitt i Vetlanda. Det är en rätt så bra krog för att vara utanför stor sthlm tycker jag:D Det var tredje gången jag var där. Det skulle ha blivit lite dansande igår men det vart det inte. Istället satt vi och drack samt snackade. Det var mycket trevlig tyckte jag. Dock att det kanske blev lite för mycket dricka för min del:D:P Som vanligt vill säga för er som känner mig. Men idag får man ta smällen, har varit bakis hela j***a dan känns det som. Har inte orkat någonting. Har bara suttit ute i solen och njutit. I småland har det varit toppenväder idag. Klarblå himmel och gastande sol. Värmen har inte varit dålig den heller. Säkert runt 15 grader eller mer. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Sitter i ett klassrum men en kompis och bloggar lite. Han spelar kungen och lyssnar på musik. Softar helt enkelt!!!!
Nä om man ska gå och göra något vettit kanske, som typ diska Ir ta något att käka.
Så idag fick det bli en kort blogg, har inte så mycket ork heller att göra något. Ska nog gå en promenad senare. Men ha det så bra nu.

Take care.....

Pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home