Lillsmurfen berättar

Saturday, April 19, 2008

Party, party ikväll:D


Hej hopp på er alla!

Lördagen den 19/4 -08 klockan 13.27 mitt på dagen.

Jaha så har äntligen helgen börjat för min del, vaknade kl. 12.00 av att en kompis sms:ade mig.
Han tyckte jag skulle upp och hoppa för solen sken och det var en underbar dag ute.
Jag gjorde som han sa och gick upp och klädde på mig. Sen gick jag ner till skolans matsal och hämtade ett glas te och satte mig tillsammans med några andra ute i solen och vi snackade lite. Vi funderade på vad vi skulle göra ikväll. Det blev att vi bestämde att vi skulle ut och festa ikväll på UTPOSTEN i Vetlanda. Vi har till och med fixat skjuts både dit och hem inatt. En av de som följer med har en assistent med som kör oss. Hon får inte dricka när hon jobbar nämligen. Så party, party blir det ikväll. Fan va kul alltså, jag har inte varit ute sen 5/1 -08 då jag och en kompis festade på Viper room i sthlm. Jag vet heller inte hur jag reagerar på alkohol så det blir att ta det lugnt ikväll/natt. Det kommer nog många av oss göra ändå. Vi är ju studenter som inte har så mycket pengar att röra oss med. Men huvudsaken vi går ut och har kul ihop. Det är det viktigaste tycker jag:) Annars så händer det nog inte så mycket idag. Mest slappa och ta det lugnt. Vara ute så mycket som möjligt i det fina vädret som vi har i Småland idag:)
Det var väl allt jag hade för denna blogg men vi hörs snart igen.

Massa pussar å kramar från Johanna


0 Comments:

Post a Comment

<< Home