Lillsmurfen berättar

Friday, April 18, 2008

*En ny helg är kommen*


Äntligen är ännu en skolvecka över!


Fredagen den 18/4 -08 klockan 18.53 tidiga kvällen.


Jaha så var det fredag igen och helgen står framför en. Fan va skönt med 2 dagar ledighet. Det kan behövas just nu känner jag. Har varit j*****t less på att gå i skolan denna vecka. Vet inte varför har bara varit trött på att sitta vid skolbänken hela dagarna. Nu vill jag att det ska bli sommarlov så man kan få sola, bada, äta glass, sitta på ute servering m.m. Fan va mysigt det är på kvällarna att sitta på en mysig uteservering med ett glas vitt vin. Det är stunder de!!!!:) Nä åter till dag som vart. Gick i skolan mellan kl. 08.45 - 10.00 då jag hade engelska. Sen gåtränade jag med min rullator tillsammans med en kompis. Jag gick runt hela skolan. trodde fan inte jag skulle klara det men det gjorde jag. Visst är jag duktig??? Jag är stolt över mig själv faktiskt. Nu har jag nått ett av många mål jag har här under min tid på Ädelfors folkhögskola. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Busat med polarna och varit ute i det fina vädret vi har haft idag. Solen har konstant lyst på himmlen. Dessutom har det varit varmt också. Hoppas vädret håller i sig hela helgen. Måste börja jobba på min solbränna inför sommaren:D Nä nu ska jag gå iväg och kolla på hokeyn. Hoppas LINKÖPING vinner ikväll!!!! HEJA HEJA LINKÖPING!!!!
Ni får ha det så bra och ta hand om varandra.

Take care......

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home