Lillsmurfen berättar

Friday, April 25, 2008


Hej alla glada!

Fredagen den 25/4 -08 klockan 20.55 på kvällen.

Jaha yttligare en helg är kommen. Gud vad veckorna bara flyger fram. Nu är det bara 5 veckor kvar till sommarlovet är här för min del. Många slutar men jag är en av dom som kommer tillbaka hit til Ädelfors folkhögskola den 18 augusti 2008. Vi fick våra antagningspapper igår om att vi som har sökt hit igen har fått godkänt att plugga här till hösten. Men det känns bra att jag ska plugga här 1 år till. Då vet jag iallafall vad jag ska göra den närmaste framtiden.

Annars har det varit en lugn fredag idag, jag fick massage av en av våra friskvårdare här på skolan. Hon läser till friskvårdare här. TACK EVELINA FÖR EN UNDERBAR MASSAGE!!!! Det var den bästa massagen jag fått. Känns oerhört skönt i kroppen nu efteråt. Annars har dagen bara segat fram. Har typ tvättat hela dagen, bäddat rent i min säng och laddat på min mobil me pengar. Nu på kvällen har jag varit nere i copet och hängt samt käkat varma smörgåsar. Ska berätta en rolig sak. När jag var påväg ner till kiosken för att ladda på min mobil som kom en kompis åkande i en bil. Jag stannade och pratade med honom ett tag sen åkte han upp till skolan för han hade glömt ett papper när han åkte hem igår. I helgen har de flesta åkt hem och många blir nog hemma till den 5/5 då vi börjar skolan igen efter valborg och Kristiflygare. Nästa vecka går vi bara 2 och 1/2 dag nämligen, sen är vi lediga 1 och 2 maj. Ska äntligen få åka hem till sthlm då, dock tyvärr till ett tomt hem. Familjen är på landet under valborg så jag får hem och vakta lägenheterna. Men det ska ändå bli skönt att få komma hem till storstan igen:D Nä nu har det blivit dags för mig att börja tänka på refrängen. Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll så jag kommer upp skapligt imorgon. Är det fint väder imorgon, ska jag ta en långpromenad. Vi har massor av fina elhjulspår här i krockarna runt skolan och Holsbybrunn. Annars har jag bara tänkt att ta det lugnt och skönt i helgen:)

Take care!!!!

Pussar å kramar från er vän Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home