Lillsmurfen berättar

Wednesday, April 30, 2008

Valborg


Hej hej mina vänner!

Onsdagen den 30/5 -08 klockan 15.34 på eftermiddagen.

Jaha så blev det dags för valborg och Kristihimmelfärd och lite ledig för min del. Idag är det varborsmässoafton och jag gick halvdag i skolan idag. Det ska bli riktigt skönt med 2 extra dagar ledigt från allt pluggande. Denna vecka har som sagt varit väldigt kort för min del. Bara måndag, tisdag och halva onsdag med lektioner. Nu sitter jag i skolans datasal med en kompis och vi båda försöker fördriva tiden lite vid datorerna. Kom då på när jag satte mig vid datorn att det var ett par dagar sen jag uppdaterade min blogg. Tänkte jag skulle vara duktig och göra en nu:) Idag har det inte hänt så mycket, hade matte och engelska på förmiddagen sen var dagen över. Efter lunch så åkte alla som skulle hem över ledigheten. Så nu är det oerhört tyst och lugnt i skolan. Bara några enstaka personer som är kvar och jobbar lite. Så här lugnt som det är nu brukar det bara vara när något lov presic ska börja för det är då många åker hem. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och njuta av ledigheten. Imorgon vet jag inte vad som händer men på fredag kväll vet jag minsann vad som komma skall:D Då ska jag och en kompis ut på krogen och festa, man måste ju passa på när man är ledig. Annars blir det mest att ta det lugnt, sova ut och gå på promenader under denna helg och ledighet. Jo kanske ska jag och några till gå och titta på en brasa här i Holsby senare ikväll. Men det får vi se om vi orkar. Annars hade jag inte så mycket mer att skriva om. Men jag lovar att jag ska bättra mig igen.

Ta ni hand om varandra......

Massa pussar å kramar från Johanna

2 Comments:

  • At 7:53 AM, Blogger Nicole Dior said…

    Hej! Vad kul att du älskar min blogg =) Jag & David ska kanske också gå och titta på brasan, det beror lite på hur vädret är. Men nu ska jag fortsätta titta på Top Model. vi hörs & ses kram Emma

     
  • At 2:11 PM, Blogger Nicole Dior said…

    Du/ni kom ju aldrig till elden era latmaskar :( Jag och david va där och höll på att dö av värmen hahahaha :) Vi kanske ses imorrn. Ha det bra kram

     

Post a Comment

<< Home