Lillsmurfen berättar

Friday, May 02, 2008

Party på UP ikväll:D:P




Hej hopp allihopa!

Fredagen den 2/5 -08 klockan 15.21 på eftermiddagen.

Jaha så var vi inne på en ny månad. Maj månad, tänk vad tiden går fort nu! Nu är det drygt bara 1 månad kvar i skolan. Shit alltså, vad ska man ta sig till? Snart måste man ta ett jobbigt farväl av alla nya underbara vänner man fått här nere på skolan. Usch vad hemskt, jag kommer gråta som fan den 4 juni då skolavslutningen är:( Vill inte att det redan ska vara slut men tyvärr är det de. Men vad finns det att göra, jag kommer ju ändå tillbaka hit den 18 augusti då skolan börjar igen för min del iallafall. Det kommer kännas otroligt konstigt att inte ha vissa personer kvar här på skolan. Det kommer kännas tomt i början, men sen får man ju nya klasskamrater som börjar och nya skolkamrater:) Det kommer också att bli spännande tycker jag:D
Nä nu ska jag inte börja tänka på skolavslutningen, det är ju trots allt 1 hel månad kvar och på den tiden ska man hinna mycket på. Vi får helt enkelt göra den sista tiden tillsammans oförglömlig. Med det innebär det att vi får hitta på en massa skoj och bara njuta av tiden tillsammans. Har jag inte rätt???
Nä men nu åter till dagen idag. Ikväll ska det bli party igen för min del:D Jag och en kompis åker till Utposten i Vetlanda ikväll och festar gärnet tänkte vi. Det är ju fredag och helg å då måste man ju hitta på något kul. Så vi kom på, varför inte gå ut och festa då. Vi har ju inte så många helger kvar här så man måste ju passa på att festa då ju:D Så Utposten blir det:) Vi tar taxi in och hem, man är ju smart eftersom jag sitter i rullstol så är det ju så smidigt med de:) Min kompis åker ju dessutom som assistent så han behöver heller inte betala något. Så party, party ikväll:D Annars tror jag inte att det händer så mycket just nu. Själv ska man snart hem och börja fixa med middagen och sen göra sig iordning inför kvällen. Jag är ju tjej så för mig tar det ju ett tag innan jag är klar:) Nä men vi hörs förhoppningsvis imorgon om jag inte är allt för bakis:D:P

Ha det så bra nu.......

Puss å kram från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home