Lillsmurfen berättar

Friday, July 18, 2008

Vart är min prins?


Varför får jag aldrig säga jag älskar dej längre?

Och aldrig slå ditt mobilnummer som jag lärde mej samma dag som du gav mej det?

Men visst de kanske inte bara skulle vara vi två ,eller insåg vi försent att de aldrig skulle funka.

Kommer nog aldrig få svaren på dom frågorna hur mycket jag än skulle vilja.

Varför kan inte livet vara som innan?

Saknar vår tid tillsammans.

Snälla fixa en tidsmaskin och spola tillbakatiden så vi kan rätta till de som gick snett.

Saknar dej min drömprins:(

1 Comments:

  • At 8:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej bästa Johanna - Caroline Engvall här som skrivit reportage om dig tidigare. Kan inte du maila mig? Jag har ytterligare en liten reportagefråga.
    Varmaste hälsningarna
    Caroline Engvall
    caroline@mixmedia.se

     

Post a Comment

<< Home