Lillsmurfen berättar

Thursday, August 21, 2008

*En ny termin har börjat*


Hej alla underbara!

Torsdagen den 21/8 -08 klockan 19.21 på kvällen.

Jaha så har en ny termin börjat igen. Ska jag vara ärlig så känns det konstigt att vara tillbaka igen. Men samtidigt känns det roligt. Trots att det har varit tufft för mig de första dagarna. Men som tur var har jag fått ett enormt stöd av mina kompisar. Nu är nästa första skolveckan till ända. Det känns skönt att helgen är kommen. Imorgon kommer pappa me resten av mina saker som jag inte fick me mig i söndags när jag åkte hit. Men det är inte förrän sent på eftermiddagen han kommer. Imorgon på förmiddagen och fram till efter lunch ska jag och min klass till Aspö och ha lite roliga aktiviteter. Vad som händer där vet jag inte just nu. Men det får jag reda på imorgon. De första dagarna har varit lite tuffa, det är mycket nytt som hänt och nya klasskamrater har jag fått. Men nu känns det som att jag har börjat lära känna visa i min klass. Min klass heter förästen GY 2 i år. Jag går alltså i årskurs 2 på gymnasienivå. Känns otroligt skönt, då vet man att man snart är klar här och kan komma härifrån. Ikväll blir det att ta det lugnt, ska nog gå en långpromenad me mig själv om en liten stund. Kan vara skönt att rensa hjärnan en stund. Så det fick bli en kort blogg idag. Men vi hörs snart igen. Ta hand om varandra nu.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home