Lillsmurfen berättar

Saturday, August 16, 2008

*Idag åker jag tillbaka till Småland*


Hej alla underbara vänner å bloggläsar!

Söndagen den 17/8 klockan 00.05 på natten. Nu är det inte många timmar kvar tills jag sätter mig på tåget ner till Småland. Just nu känns det helt overkligt att jag ska åka ner idag. Det känns som det fortfarande är en dröm. Men när min väckarklocka ringer senare idag, kommer jag fortfarande tro att det är lördag fast det i själva verket är söndag och dagen då jag flyttar till skolan igen. Men det är med blandade känslor jag flyttar ner. Dels vill jag vara kvar i sthlm men samtidigt vill jag bli klar med skolan där nere också. Det jag längtar mest till just nu är min lägenhet jag har på skolan. Att få komma till den och äntligen få bo själv:D Gud så skönt, få rå om sig själv och göra vad jag vill när jag vill. Men självklart kommer det kännas tomt att bo utan min älskade hund Silja. Men vi 2 ses snart igen. Annars har det varit en bra dag idag, sov länge och sen har jag inte gjort så mycket mer än packat klart det sista. Min kompis Anton och hans mamma var på middag hos mig ikväll. Väldigt trevligt:) Mamma och hans mamma lagade middagen. Så nu har jag också värvat en ny medlem till Unga rörelsehindrade. Känns bra att den föreningen blir större och större. Det tack vare oss medlemar. Ju fler vi blir dessto starkare är vi tillsammans och kan göra samhället mer tillgängligare för funktionshindrade. Jag tycker också att du som läser min blogg ska bli medlem på Unga rörelsehindrade. Du behöver inte vara funktionshindrad för att vara medlem. Alla nya medlemar är välkomna. Adressen där du anmäler dig och där du kan läsa mer om föreningen är: http://www.ungarorelsehindrade.se

SÅ VARFÖR INTE ANMÄL DIG NU!!!! VI BEHÖVER DIG OCH DIN RÖST.

Ha det så bra nu och ta hand om varandra så hörs vi snart igen. Nästa gång jag uppdaterar min blogg så är jag i Småland och på skolan igen.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home