Lillsmurfen berättar

Wednesday, May 13, 2009

Jaha dags för ett besök på Ädelfors folkhögskola


Hej hopp allihopa!

Nu kommer det inte bli så mkt bloggande för min del på ett par dagar. Imorgon drar jag nämligen till Småland för ett besök på Ädelfors folkhögskola. Ska ha föreläsning för Assistent linjen på distans å ev. närkursarna också. Jag åker imorgon å kommer hem på söndag eftermiddag. Jag har datorn med mig men vet inte om jag kommer ha så mkt tid till att blogga. Ska försöka göra det om jag får tid över. Jag ska också passa på att hälsa på min gamla klass som jag gick i när jag gick där. Jag slutade ju den 17 december förra året:) Tänk det har redan gått 5 månader sen jag slutade.

Tänk vad tiden bara flyger fram. Å ändå gör jag inget på dagarna mer än är hemma, träffar kompisar & tränar styrketräning å simning. Så jag har i alla fall lite att göra om dagarna. Men alla som var så oroliga att jag skulle få det långtråkigt hemma utan att göra något. Men icke sa nicke. Det har varit helt underbart att bara fått vara hemma å ta det lugnt 1 termin. Nu känner man sig lite mer motiverad till att ev. börja plugga till hösten igen.

Å imorgon får jag träffa en kompis jag har längtat efter att få träffa:) Anna K fan va kul det ska bli att få träffa dig igen:) Nu var det bra längesen vi sågs. Men imorgon då ses vi:D Så nu vet ni varför det inte skulle bli så mkt bloggande för min del i helgen. Men jag lovar att på söndag kväll så bloggar jag om hur helgen har varit så ni vet. Men det är med blandade känslor som jag åker tillbaka till skolan igen. Dels vill jag inte lämna min sötnos<3 i Sthlm men sen också att få träffa vissa på skolan som man kanske inte helt höll jämn linje med. Plus att jag var så jävla skoltrött på skolan å allt vad det heter, när jag slutade i december. Fast det känns bättre nu när jag vet att jag bara stannar tills på söndagen å inte en dag längre:D Skulle inte palla det:P Nä till Ädelfors åker jag bara denna helg sen blir det nog aldrig mer att jag sätter min fot där igen. Dem kompisar jag har kvar slutar nu till sommaren så jag kommer inte känna några sen. Så därför blir detta besöket det första å sista jag gör efter att jag slutat där. Men nu vet ni å jag hoppas ni har till tåls tills nästa gång jag bloggar. Nu ska jag göra huvudkudden sällskap, ska upp redan kl. 07.00 imorgon för att hinna äta frukost, å duscha innan klockan blir 10.00 å rullstolstaxin kommer å hämtar mig för att ta mig till Sthlm centralstation.

Men ha det så bra nu allihopa å ha en riktigt trevlig helg om vi inte hörs innan söndag....

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home