Lillsmurfen berättar

Sunday, May 03, 2009

Test till mina kompisar


Jag vill att man SVARAR ÄRLIGT på dessa frågor. Det handlar om DU är värld att vara min vän och om DU är en sann vän jag kan lita på i vått å tårrt.

1. Tycker DU verkligen om mig?

2. Vad är det DU tycker bäst om hos mig?

3. Skulle DU vilja träffa mig inom den närmaste veckan, dagarna, timmarna? Om INTE varför?

4. Vad vill DU att vi ska hitta på då?

5. Vad är den BÄSTA egenskapen hos mig?

6. Vill DU vara vän med mig i framtiden?

7. Vill DU träffas å umgås med mig något i sommar? Om INTE varför?

8. Är jag verkligen en kompis man OFTA vill vara med?

9. Känner DU att DU KAN lita på mig?

10. När du nu har gjort detta test så har du nästan klarat det. En ska till finns bara kvar att göra. Nästa gång vi ses och OM DU verkligen är min vän så kom fram till mig å krama mig.

1 Comments:

  • At 12:35 AM, Anonymous Elinor said…

    1.JAAA JAG TYCKER OM DIG!!
    2.Mkt!!
    3.Jaaa idag helst :P
    4. Skratta.
    5. Mkt.
    6. Jaa
    7. Jaaa massor!
    8. Yes you are!
    9. Jadå :)
    10. Okey ^^

     

Post a Comment

<< Home