Lillsmurfen berättar

Tuesday, May 05, 2009

Tisdag idag


Idag var jag hos tandläkaren för att en tand hade gått av. Det gick bra när jag väl var där men både igår kväll, inatt och nu i morse så var jag helt knäckt:( Jag tycker VERKLIGEN inte att det är roligt att åka till tandläkaren. Men nu är det dock över men jag behöver tyvärr åka dit imorgon igen för att hämta min nya tandställning jag ska få. Jag tappade en framtand för snart 1 år sen. Å då gjorde man en provisorisk tandställning så jag kunde tugga med båda framtänderna. Det är bl.a. den vi fixade idag plus att vi fixade till tanden som hade gått av. Men det känns skönt att allt är över nu:) Ir i alla fall det jobbiga. Imorgon ska jag bara dit en snabbis som tur är:) Sen nu på kvällen så var jag på träffis och hängde:) Det var också jättetrevligt. RFSU var där och pratade om sex med oss ungdomar:D Som att jag inte vet vad sex är:P Men det var en givande föreläsning tyckte jag, dock att det mesta visste jag redan om. Har ju prata om sex på gymnasiet en hel del:D Annars har dagen varit ganska okej... Har dessutom börjat få in lite rutin i mina matvanor:) Känner mig stolt faktiskt:D Ska försöka äta 5 gånger om dan om möjligt. Det vill säga, frukost, lunch & middag och därimellan mellis 2 gånger. Det blir alltså 5 gånger sammanlagt:) Tänk Johanna ska börja äta ordentligt igen, kan ni fatta:) Min familj å mina vänner kommer i alla fall bli stolta över mig. Nu på kvällen så sitter jag bara hemma framför datorn och pratar med kompisar på msn å så klart pratar jag med sötnosen i tele<3 Snart ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag nog lägga mig. Jag är väldigt trött idag, vakande kl. 07.00 i morse. Kunde inte sova pga. tandläkarbesöket jag hade idag. Så nu tänkte jag avsluta min blogg.... jag hoppas dagen imorgon blir lugn & att jag kan få sova lugnt inatt istället för att ligga orolig. Ni får ha en fortsatt bra tisdag:)

Kramar Johanna

1 Comments:

  • At 12:32 AM, Anonymous Elinor said…

    Jag tycker du är duktig. Fortsätt såhär gumman. Puss

     

Post a Comment

<< Home