Lillsmurfen berättar

Tuesday, May 19, 2009

Provade bikini idag:)


Idag provade jag bikini för första gången detta året. Det kändes först enormt jobbigt att ställa sig i trång provhytt. Men sen fick jag ett otroligt stort stöd av mina 2 änglar Elinor & Stene. Dom puschade mig till att prova en bikini i alla fall. Å så blev fallet. Jag provade en bikiniöverdel. Den första var lite för liten så istället provade jag en storlek större och den passade mig:) Det kändes först konstigt, men sen kom tankarna om hur fin man kan vara på sommaren när man ligger på stranden å solar. När jag tänkte så blev jag glad:) (Observera, det var bara överdelen jag provade idag & det var inte den bikinin som är på bilden.) Men jag är väldigt nöjd med det jag har åstadkommit på så kort tid. Att igår åt jag glass, idag provade jag bikini och på torsdag ska jag ta på mig en klänning. Jag kämpar å det går framåt tycker jag. Tack så mycket till er alla som har stöttat mig.

Speciellt ett STORT TACK till Elinor som har hjälpt mig otroligt mycket<3<3<3 Utan dig å ditt stöd hade jag inte varit här där jag är idag. Det är ett enormt jobb du har gjort för mig. Är ENORMT tacksam för det. Finns inte ens ord till det. Hoppas du känner att du är till hjälp. Å jag hoppas du kan känna att jag finns här för dig också lika mycket som du finns för mig:) Älskar dig vännen<3<3<3

Nu har klockan blivit dags för mig att göra natten. Jag ska upp i skaplig tid imorgon:) Har 2 ärenden i stan imorgon som jag måste göra. Sen på kvällen blir jag hemma å är hundvakt å Bonsie & Tina. Karin (pappas flickvän) & pappa ska på middag hos några kompisar imorgon kväll. Å hundarna gillar inte att vara själva. Så då ställer bonusmatte upp:D Så nu har jag bara 1 sak kvar att säga.


God natt allihopa å sov så gått:)

Er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home