Lillsmurfen berättar

Thursday, May 21, 2009

Träffade sötnosen igår:)


Igår fick jag också träffa den här bruden en stund på kvällen:) Jag åkte till henne lite efter sju och drog hem vid halv tio på kvällen. Vi tog en cykeltur Ir hon tog en cykeltur å jag rullade med permobilen ner till Sköndal och hälsade på Sten som fyllde 21 år igår. Sen stod vi bara å snackade en stund. Sen cyklade/åkte vi tillbaka till Skarpnäck å jag åkte hem. Det var inte jättelänge vi sågs men en stund var det i alla fall. Mysigt tyckte jag det var, jag gillar att umgås med dig gumman:) Hoppas vi får flera trevliga kvällar ihop i sommar:) Jag ska förresten träffa henne idag igen. Men det är på eftermiddagen/kvällen det:) Nu på dan ska jag bara vara hemma å softa. Pappa å jag är hundvakt åt Bonsie & Tina idag för Karin är å jobbar. Eftersom vi båda är ledig så kunde vi ta hundarna över dan. Sen ikväll då bär det av mot Skarpnäck å sen till Sköndal. Det är fest för Stene där ikväll. Det kommer en massa folk så det blir trevligt:) jag ska ju ta på mig mina fina studentklänning som jag inte så ofta använder:) Jag skrev om det tidigare i veckan:) Men ni får ha en bra Kristihimmelsfärdsdag:)

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home