Lillsmurfen berättar

Friday, November 18, 2005

*Hemma idag*

TJOO ALLIHOPA!
Idag är det den 18/11 och klockan är 13.29 på dan.
Idag har jag varit hemma hela dagen för att jag var hos öronläkaren idag på morgonen.
Det gick bra där tycker jag men jag fick veta att jag hör lite sämre än vad jag har gjort förut men man ville inte göra något åt det ännu.
Men jag skulle bli kallad om ett halv år igen och se om det har hänt någon förändrning då.
Annars har det inte hänt så mycket hemma idag mer än att jag har varit och handlat åt mamma en sväng.
Nä nu måste jag dra jag ska gå ut med min hund Silja som är hemma med mig.
Nu har jag bara en sak till att säga och det är HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG SÅ HÖRS VI.
Kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home